tisdag 16 juni 2009

[ANNA) Go kväll i stugorna!

Idag inledde jag dagen med ett sk AC-möte(Avdelnings Chef) med min chef. Mycket givande samtal. Sen rakt ut i stressen i butiken. Midsommarveckan i mataffär är ingen barnlek. Fullt ös medvetslös. Åt en banan stående på kontoret. Sen framåt dagen lugnade det ner sig så det blev en sittande halvtimme och intagande av matlåda. Cykeln in till stan och mötte upp Johanna och Malin. Några ärenden på stan, bla inhandlande av födelsedagspresenter och en fika. Kom hem och öppnade mitt paket från Gina Tricot som innehöll en "playsuit" som jag klickade hem för fyra dagar sedan. Med posten kom även ett inbetalningskort för tillverkning av körkort, det är numera klart och beta´rt. Hoppas det landar i min hand inom en vecka iallafall. Lite trött på att släpa runt på passet för att bevisa mig själv som fru Forsberg. Och mitt nuvarande körkort är ju i A4 format.
Det här lilla numret kom med posten idag.


Fika på torget!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Woho! Snygging i playsuit. Vet nog allt vad för play de syftar på! ;) ses imorgon mitt hjärta!

Malin sa...

Shit vad tröööött jag ser ut! Btw så var mascaran lovely!

Anna sa...

Johanna: Tack tack!
Malin: Vad bra, I love it! Äsch då kan la va nån släng av nån jetlag;)

Anette sa...

Hoppas det går bra på jobbet i dessa stressiga tider! Kul att få körkort, väldigt smidigt som legitimation och lätt att ha med sig när man shoppar :)