tisdag 23 juni 2009

[ANNA] Äntligen sommar!!!

Nu vågar jag faktiskt tro på en varm härlig svensk sommar i år! Idag fick man riktig försmak på vädret som väntar. Efter jobbet cyklade jag och Johanna mot stan en snabb fresh-up sen lite shopping. Frida mötte upp oss och vi drack lite vin på Santinis, sen kom även min man och gjorde oss sällskap. Har precis sett klart Real housewives of New York som var precis allt jag hoppats!! Jag vill ha mer nu, nu!

Dagens outfit: Skjorta Filippa K, jeansshorts Lee, armband Edblad&Co. Idag har jag reafyndat utav bara fasen. En weekendbag(den är skitstor) kanske nåt till Barcelonaresan? Sen blev det en tröja, en body och örhängen, allt till det totala priset av 140:-.

Nu ska jag och min man slappa framför So you think you can dance?. Imorron är jag ledig, underbart!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Du är allt en shoppare med talang! 140 spänn totalt! Sjukt bra jobbat! Puss baby

Anette sa...

Sommrig du ser ut, söt skjorta. Fina kap du gjort! Ja dagen har verkligen varit ljuvlig :) Gott med vin...
Barcelona?! Låter kul, när åker ni?

Anna sa...

Tack Anette! Kan tänka mig att du njuter av din ledighet du med! Barcelona är med jobbet(som vi reste till Lyon förra året) min grupp åker i mitten av sept.