söndag 31 maj 2009

[ANNA] Guldklimpen kom på fika.

Idag vaknade vi och mådde sisådär, Linus lite sämre än jag. En gemensam kraftansträngning senare var det diskat och städat. Sen kom Cribbe, Olle&Hanna på fika. Olle stal som vanligt våra hjärtan genom att bara vara sig själv. Öppna ögonen ibland, fisa läskigt äckliga fisar, sova och sträcka lite på sig. Fascinerande att detta är så underhållande. Cribbe fick även lite manlig underhållning i form av tvspel. Det har utlovats grill och poolhäng i Slaka, det ser vi verkligen fram emot! För övrigt så hämtade vi nyss upp resväskorna ur källaren. Vi har inte ens tittat när flyget avgår eller anländer hem. Ingen packlista är skriven. Vi är helt enkelt så relaxade och har haft så mycket annat varje dag att vi nästan glömt bort resan lite. Och imorron jobbar vi båda två. Jaja det reder sig säkert, det är ju skönt att man redan har gått på semester i huvudet! Imorn bitti klockan sju ska jag lära ut ett arbetsmoment till en kollega, som ska vikariera lite i sommar bland annat. Perfekt, med tanke på att jag är lika skärpt som Snoop Dogg!

När familjen Eriksson/Göransson åkt hem träffade vi Johanna på stan och drack iskaffe i solen. Min klänning kommer från Åhléns. Just nu är jag så fet efter en falafeltallrik att jag inte kan röra mig, måste vara så här det känns att vara riktigt fet.

1 kommentar:

Cribbe, Olle och Hanna sa...

Guldklimpen gilla att hänga och bajsa hos er! Tack för den kuliga presenten och den goda fikan!
För övrigt vart jag sjukt peppad på det där manliga spelet unifzK1 elle vad det hette! Måste införskaffas! Ha en göddig bröllopsresa