torsdag 14 maj 2009

[ANNA] Gränsen siktas.

Huga! Idag har det varit en mentalt utmattande dag. Upp tidigt iväg och jobba, jobba fort för att hinna till körlektion direkt efter jobbet. Körlektionen gick hyfsat bra, missade högerregeln på ett ställe, men vafan jag gjorde mitt bästa. Mormor låg på operationsbordet under hela förmiddan, omfattande hjärtoperation. Allt gick bra men tillståndet är väl inte helt stabilt än. Hundra telefonsamtal angående hennes status i femtielva riktningar. Huvudet snurrade i princip mellan axlarna. Sen mötte jag upp Malin, Johanna & Frida för en fika, mycket flams och skvaller. Riktig tjejfika alltså, skön avslutning på den här dagen. Nu börjar äntligen huvudvärken ge med sig också. Imorron inleder jag dagen med en dubbel körlektion, men det är imorron det.


Vi svängde förbi H&M och jag la rabarber på Matthew Williamson sarongen/sjalen med paradistrycket. Hurra den ska invigas på Mallis!

Inga kommentarer: