fredag 15 maj 2009

[ANNA] Ledig dag i solen!

Idag inledde jag med en dubbel körlektion, cirkulationsplats/motorväg. Nu guidas jag inte av min körlärare utan får ett mål sen ska jag självständigt ta mig dit. Mycket att tänka på och på vissa ställen finns det mer skyltar än i en skyltfabrik typ. Efter det mötte jag upp med min man för lunch på Magnolias uteservering. Ett minst sagt rörigt beställnings/betalnings-system men förbannat god mat! Det blev kycklingfilé med färskpotatissallad, tzatziki och ett glas vitt. Så varmt i solen att man kunde sitta i kortärmat. En riktigt njutbar lunch! Sen förflyttade vi oss 20 meter till Cioccolata och drack kaffe. Eftersom det ligger på Chan´s gata så tog det inte lång stund förrän han dök upp, Emil fick vi på köpet. Väldans trevligt! Nu är vi hemma och på agendan finns inget, skönt!

1 kommentar:

Linus sa...

Eftersom jag på varannan bild här på forumet avbildas med ett ölglas i handen vill jag för protokollet förklara att det är lätt-öl.