tisdag 19 maj 2009

[ANNA] Slaka fram o tillbaka...

Idag brände vi ut till Slaka för att träffa våra kära vänner, Hanna&Cribbe. Och framförallt deras förstfödda son, Olle! Ute i Slaka är det värsta idyllen, skolan är som hämtad från Bullerbyn. Olle är ett ytterst välskapt och bedårande litet gossebarn på alla sätt och vis. Personligen har jag aldrig varit särskilt intresserad av andras ungar. Men nu var läget annat, Cribbe&Hanna känner vi ju väl och dom är först ut som föräldrar i vår krets. Så självklart ville vi gratulera och inspektera! I bloggandets stund måste jag faktiskt erkänna att jag saknar Olle lite. Annars är jag väldans trött och ska nu krypa ner i sängen med min man och kolla på Yes Man. Vi har också hälsat på min mormor som repar sig så sakterliga på sjukan, värre är det med min farmor fick jag reda på i eftermiddags. Kan vara lite lagen om alltings jävlighet. Men Olle vägde upp nästan allt.


När Olle greppade Linus tumme med sin lilla lilla hand började jag lipa, men så är jag ju tjej också.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vi måste säga att en bebis klär er! Olle vill ha en polare

Anonym sa...

åååh så himla söt han är!!
Förstår att du nästan började lipa...
Jag saknar lilla viggo 10 månader som va med oss i sthlm.
Håller med Hanna & Cribbe, en bebis klär er ;)
Puss m & m i a:t

Malin sa...

Åh va fin han är!