fredag 15 maj 2009

[ANNA] Fredagkvällen som den blidde...

Vi var hemma i ca 45 minuter sen blev vi rastlösa. Den solvarma dagen var för fin för att slösas bort inomhus. Vi bestämde oss för en öl på stan. Precis när vi lämnat lägenheten kom jag på att det var ju för väl, eftersom jag glömt min cykel på stan när vi lunchade. Vi inviterade Johanna på vår plan och hon mötte upp på 55:an. Vi hade mycket trevligt i kvällssolen. Bortåt åttatiden började det bli lite kyligt, vi lite småfulla och Johanna hade gäster på väg hem till sig. Jag och Linus styrde stegen mot den ruffigare delen av staden för att köpa mat på Gyllene Måsen. Perfekt hunnit bli full och köpt fyllekäk allt innan klockan slagit halv nio! Spana in hur sockersöt Johanna är i sin Rules by Mary-klänning!


På restaurang Gyllene Måsen packade en serviceinriktad erhm..Andreas (iaf om man får tro namnbrickan) ihop vårat käk.

2 kommentarer:

African Sunrise sa...

Bilden på Micke gör mig glad och jag tror du vet varför. Att han inte vill heta Micke kan man ju tolka som man vill dock haha. kram

Johanna sa...

Hihi! Söta jag tackar för fint sällskap. Nu har gästerna gått å jag ska stupa i säng! Har nog aldrig längtat till min säng så mkt som jag gör nu! Puss på er