lördag 2 maj 2009

[ANNA] Kråkan satt på tallegren hade fått förkrympta ben

tjofadderittan ledsyn!
Idag har jag gått på stan, ätit lunch med Malin&Matte och sen hängt i parken med Simon&Emil. Allt detta i klänning och bara benen, det bästa som finns! Jag har även investerat i denna pjäs precis som min favvobloggerska Klara. Hennes och Frida Fahrmans blogg är nog dom jag läser mest tror jag. Ikväll väntar födelsedagsfest hos Malin&Matte! Men första ska min man komma hem från jobbet och vi ska käka lite mat.

Idag velade jag lite, men sen slutade det med den blå.



Jocke flippar jeans/blir bästa kompis med kunderna/knäpper coolt fingrarna. Stans absolut fräckaste klädaffär.

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej baby! Den röda va fin! Har jag sett den innan? Klart du köpte den fina rutiga, den är du bombis asfin i. Puss (fin, fin fin. får jag in några till ja det gör jag fin fin fin.)