söndag 17 maj 2009

[ANNA] Tant på mig själv!

En sockerkaka blev det jajemänsan, närmare bestämt en tigerkaka. Tigerkaka i ugnen, påta lite med pelargonen under tiden och lyssna på radion. That´s the way I roll. När kakan var klar tog min man och jag en promenad i försommarkvällen, genom parkerna, runda länsmuseét och upp genom Vasastan. Hem och lagade lite pasta till kvällsmat, till det ett gott rödvin. Nu har Linus satt på tevatten och snart bänkar vi oss framför Söndagspartyt med kakan. Viktor och Frida jag räknar med en update från Syttende Maj så fort ni kommer hem! Jag vill också tacka Maria&Markus i 10 A för ännu en synonym, A´t, självklart, hur kunde jag glömma?!

Dom hetaste av heta trosor, fast det här kallas nog underbyxor va? Assköna och tant deluxe!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Wow så fint.

Anonym sa...

ahhh Anna din söta lilla tant,
vilka fina småbyxer du har!!


:)
sofie (fd på waynes)

Anna sa...

åh småbyxor! vicket sött ord! Vad kul att du hittat oss.
kram på dig