lördag 16 maj 2009

[ANNA] solig festivaldag!

Idag gav vi oss ut med Johanna i solen och tittade på SOF-paraden. För en gångs skull fick vi få förstaparkett platser! Fashionista som jag är blev jag förskräckt av studenternas mode. Eller ska ska jag säga avsaknad?! Oh my sweet lord; den ena Dressman-tshirten avlöste den andra. För korta byxor, seglarskor, tubsockar, "saft&bulle-frisyr" och allvarlig akne. Skrämmande, men å andra sidan var det ju ingen modevisning. Nån som fattat att snyggast vinner var Johanna, jackan från Minimarket sitter som en käftsmäll!

Väskan är en av favoriterna, ett vintagefynd från Tradera förra sommaren.

.

Just nu är det horisontalläge i soffan med Linus, vi förundras och förfäras över Mello. Jag är så innerligt trött på alla yoghurt-tanter, getter, balalajkor och knätofsar. Eller så slår det brutalt över åt andra hållet och eurodiscokatastrofen är ett faktum.Om jag får min onda vilja igenom vinner Moldavien. Ska bli intressant att isåfall se vem dom lånar pengarna av till nästa års arrangemang.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hahaha! En vild gissning blir att pengarna kommer från england å frankrike (de tror ju fortfarande att de kan vinna så de vill hålla skiten vid liv) å att det som vanligt är svenckar som ordnar hela kalaset!
Ja tänk att en student, som jag ju otroligt nog är, kan va så snygg!
BTW hur liten midja ha Dita Von Tees? Puss

Johanna sa...

Tokigt liten... ja hon lär bli typ för tidigt död sen av leversvikt eller nåt!