torsdag 21 maj 2009

[ANNA] Today!

Gick upp innan sex, cyklade till jobbet. Härligt att fånga dagen(INTE). Att ta sig förbi Bergsrondellen är skitsmidigt, om man 1.) låter bli, 2.) äger nån slags Enduro hoj. Verkade som det skulle bli en regnig dag till, men när jag cyklade hem var det riktigt fint och varmt! Det firades med en fika på stan med Malin&Johanna. Malinstackarn festade till det med en ny åkomma, nästa gång du är på jobbet Malin, tycker jag du ska slänga in dig själv i förbönen;) Nähej nu ska jag ge mig på nåt så sensuellt som badrumsstädning!Vill ni ha en riktig släng av verkligheten så missa inte Arlanda ikväll kl åtta!

Förra årets favvo-tunika!

3 kommentarer:

Linus sa...

Snygg du e då!

Linus fru sa...

Thanx munschkin!

Maria sa...

Du är grym på att blogga syrran....
Alltid är det nåt som får mig att skratta :P
Mest för att du är så körd :P haha
Jag håller med dig om Bajsrondellen....I tisdags fick jag fråga en snubbe vart f*n jag skulle cykla....Hatar vägarbeten....wups...blev visst upprörd.
puss på dig