fredag 8 maj 2009

[ANNA] Svennebanan.

Idag har det jobbats, Linus kom och och hämta mig på jobbet eftersom regnet vräkte ner. Väl hemma gjorde vi ena riktiga bad-ass räkmackor. Vi slappade i soffan framför Berg flyttar in, ikväll flytta hon in hos min ungdomskärlek Dregen. En gång när jag var i Stockholm stod Dregen i kö vid en korvkiosk, då ställde jag mig bakom honom. För nån sommar sen gick han förbi ett café här i stan när jag satt och fikade. Men nu för tiden hörs vi inte så ofta. Ikväll har det varit en riktig Svennebanan kväll, som alltid. Jag önskar mig sällan nåt annat, jag älskar Svennebanan.

3 kommentarer:

Johannna sa...

Svennebanan is the shit! Vilken mysig kväll! Puss på er

Johanna sa...

Ja där jobbar jag fokuserat. ;) Ja jag borde kunna ses måndag (för en liten paus iaf). Vi hörs på sms i morgon. Puss

Johanna sa...

Det låter utmärkt! Ska jag säkert hinna med å jag lovar att säga om jag inte gör det. Puss