onsdag 6 maj 2009

[ANNA] Jag blir upprörd!

Idag tror jag jag och Johanna gick på den drygaste och otrevligaste Greenpeace-tiggaren. För tiggare är precis vad de är alla dom dära människorna som fullkomligt jagar dig på stan är. Om du olyckligtvis nog bor i stan så kan du bli antastad fyra gånger samma dag och av samma människa! Jag slår ner blicken och snabbar stegen när jag ser dom, ÄNDÅ halvspringer vissa av dom ifatt. Ser det då ut som om jag vill ge pengar/prata med dom?! Jag tänker gå till motauktion, min hjärna jobbar för fullt just nu. För övrigt, regnet till trots har det varit en härlig och ledig dag. Min stolthet och Linus peppande gjorde att jag var ute och övningskörde i över en timme på förmiddagen i monusunregnet. Idag gick det jättebra! På eftermiddagen fikade jag med Johanna&Frida väldans trevligt! Jag har också varit inne på Sportif och fått uppföljningen av skostölden. Typ fem minuter innan jag och Johanna kom dit hade han varit där igen! För att sno en till, eftersom han fick med sig olika storlekar igår.Herregud!

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh! de bilderna gjorde mig på bättre humör! Det har gått bra å plugga. Så tack! Hoppas du inte slog dig eller nåt. :) PUSS