onsdag 20 maj 2009

[ANNA] Regnig dag i stan.

Inga sura miner för det inte! There´s no crappy weather only crappy klädder eller vad var det du sa Mattias? Jag har ju ett decennium scout i mig och har campat på ställen som får Robinsonträsket att framstå som Trädgårdsföreningen, så lite regn biter inte på mig. Förmiddagen bjöd på en dubbel körlektion, vänstersväng på landsväg. Inte helt skitsmidigt och ofarligt men inte svårt att lära sig heller. Sen hem och käka lunch med Linus, sedan en tur med Johanna på stan. Lite ärenden på Apoteket och sen en vända till Makaroom. I bröllopspresent av jobbet fick vi ett Jelly Bean-kakfat! Jag älskar Jelly Bean, så idag köpte jag en liten present till mig själv. En jättevacker "självvattnare" för krukväxter. Dekorativ och praktisk! Frida mötte upp oss för fika på Santinis, vi avhandlade världproblem och viktigheter.

Inga kommentarer: