torsdag 28 maj 2009

[ANNA] Innemysväder.

Idag har vädret varit mer ombytligt än mitt humör var fjärde vecka. När jag inte kan bestämma mig mellan chips/glass/choklad/pizza och väljer att lipa lite istället. Eller som jag väljer att kalla det, indianer i vassen eller surfa röda vågen. Det har varit mensväder idag helt enkelt. Jag har jobbat sen cyklade jag hem i motvind. Mötte Johanna på stan, växlade lite pengar till Mallis. Investerade i lite Mallis-accessoarer. Och ni som tror att Linus aldrig får något har fel. Idag t ex fick han en ljusblå linneskjorta, han känns riktigt Stavros i den och vi borde boka om till Rhodos istället. Sen drack jag och Johanna kaffedrycker på Espresso House. Linus kom hem från jobbet hämtade upp mig i farten och jag fick övningsköra en vända. Med beröm godkänt idag! Vi åkte förbi Saab och testa lite "spansk kurva". Sen ringde vi Saigon och sa att vi var hungriga och hämtade upp lite härligheter på vägen hem.


Från vänster uppifrån; Johanna. Jag och Johanna agerar Gina Tricot-reklam. Lite accessoarer. Linus gör sin bästa modebloggmin. Jag i en av mina favvoklänningar, den är extra favvo för att min man erbjöd sig att köra land&rike runt för att få tag på den!

4 kommentarer:

Maria sa...

Men shit vilka gina tricot fjortisar ni är då :P hahahahahahahahaha

Johanna sa...

1. Linus är skitsnygg i skjortan!
2. Vi är bästa Ginamodellerna ever!
3. Missa jag att du köpte asfina fjärilar?
4. Ta med röstkort i morn så vallar jag dig till vallokalen!
5. Puss

Anna sa...

1.Han tackar.
2.Solklart!
3.Köpte dom på H&M med armbandet.
4.Vi arkiverade röstkorten på Gärstadverken eftersom vi inte ska vara hemma vi tidpunkten och inte tänkte på att man kunde rösta innan.
5.Ses imöra puss&godnatt!

linus sa...

4. Plus att vi anser att soffliggande är det bästa sättet att förändra dagens politiska attityd.