fredag 29 maj 2009

[ANNA] Inventering!

En kvinna bör då och då se över sitt lager, därmed inventera. Med stundande charter så tänkte jag bäst att inventera bikinis! Insåg att en hade rymt, den svarta med stor rosett på bh:n och baksidan av trosorna. Annars är dom små raringarna på plats i bikinilådan.


Tänkte delge er lite av min vetskap. Denna dyker upp snart, Marabou med jordgubbsbitar. Ni tänker säkert-guuud hur vet hon allt? Jag har många bra källor, t ex tidskrifter jag prenumererar på, som Ica Nyheter(inte alla är självvalda). Så var inte ledsna ni är säkert bra på andra saker. Jag vet saker, det är min grej.


Nu ska jag äta Saigon-rester, sen ska jag bege mig till Ingelas för en dubbel körlektion. Idag är the pressure on, ska klara mig helt på egen hand.


2 kommentarer:

Cribbe sa...

Priso fick Marabou med jordgubbs bitar igår! Så det så!!!

Anna sa...

Meh shit elle! Jag försvarar mitt jobb med att jag varit ledig och den säääkert finns där redan;) Ses på söndag!