söndag 3 maj 2009

[ANNA] update...

...vi orkade som vanligt inte/vi förtjänade att inte laga mat. Denna gång testade vi faktiskt nåt nytt, som vi säkert är sist i stan med, Saigon. Kan varmt rekomenderas! Dessutom fick jag övningsköra och stoppa in huvudet på lilla Ica Skolgatan och säga hej till ägaren(en gammal jobbarkompis till mig). Kan vara världens sötaste mini Icabutik. Min arbetsplats känns som Arlanda i jämförelse. Jag konstaterar 44 besökare hittills idag! Snart dags att höra om Corren eller varför inte Aftonbladet kan länka till oss. Och jag skulle inte banga att testa gratisgrejor för den delen heller! Ni vet ju vart vi/jag bor. Jag skulle vilja testa Make Up Store prylar, Rules by Mary klänningar och dyrt rödvin.

Bästa just nu; radioreklamen där Dogge Doggelito gör reklam för Norrköpings flygplats destinationer. Vad sägs om "flyg till Visby och kasta friiisby(frisbee)" ? Extra kul på Rinkebysvenska ska tilläggas.

Inga kommentarer: