lördag 9 maj 2009

[ANNA] Himmel&plättar va fint!

Jag har fram tills nu ställt mig lite frågande till Matthew Williamson hypen. Nu har jag ordentligt spanat in hans gästdesign för H&M. De svepande gudinnelika klänningarna och tunikorna med tyger som för tankarna till paradiset/Japan är himmelska. Jag har alltid varit en sucker for kolibrier och körsbärskvistar. Baddräkten är fabulös och "billig" Johanna! För en gångs skull är det skapligt normala H&M priser. MEN allt tar ju slut på fem minuter och folk är som gamar och köper allt de kommer över. Sen får man snällt sitta och sukta efter plaggen när de går för det femdubbla på Tradera. Men tänk om jag fick svepa fram över Alcudias vita stränder om tre veckor i den gula långa MH-klänningen med mina sjukt stora glasögon och en Bellini i handen. Det ska jag drömma om nu när jag och Linus ställer oss i köket och lagar kvällsmat.
Later darlin´s later

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja den gula var gudomlig. Jag tror jag är mest sugen på bikinin med paljetter, kanske är värt ett försök att va där när de öppnar, lr det kanske man inte orkar... hur hysteriskt är det? Du får hjälpa mig lägga upp en plan för att erövra den i morgon. Puss