söndag 22 april 2012

LINUS Pappas sjuka töser.


7 kommentarer:

Malin sa...

Nej inte sjuka igen!!?? Massa krya på er-kärlek från oss! <3

Fru eriksson sa...

Åhh vad drygt man orkar ju inte.... Här är det lite snorigt hoppas det stannar med det!!!!

anna sa...

Malin! Äh ögoninflammation och snor båda två, men jag jobbar!

Fru Eriksson: så JÄVLA drygt man får ju lust att hoppa från taket helt ärligt. Hoppas ni mår bättre snart!

Angelica sa...

Krya på er!!

Sandra sa...

Stackare! Har ni gått till läkare? Du vet att det inte är rekommenderat att arbeta med livsmedel om man har ögoninflammation va? Du har ju så många andra arbetsuppgifter vad jag förstått så det kanske går att lösa än då!
krya!

Linus Forsberg sa...

Det är inte så illa som det ser ut, Skorpan har varit uppe och tjoat hela dagen, inte ett tecken på sjukdom.

anna sa...

Jag vidrör inga öppna livsmedel i mina arbetsuppgifter / jag rör heller inte mina ögon överhuvudtaget annat än hemma nu för att inte smitta vidare, men tack för omtanken. Man får inte tid hos läkare förrän om det inte gått över av sig självt inom en vecka/alternativt om det är väldigt kraftigt vilket inte vårat är.