torsdag 26 april 2012

[ANNA] ohoj!

Precis hemkommen till slottet. Klassisk stafettavlösning, Linus pep iväg för att jobba kväll. Skorpans ögoninflammation känns helt "okej" idag men av omtänksamhet för hennes dagispolare var hon hemma idag också så är vi på den säkra sidan. Jag kom hem till ett sovande barn och Linus hade bryggt kaffe åt mig, fint som smör på laxen hörni! Får se vad eftermiddagen bär i sitt sköte (förutom indianerna som slagit läger i vassruggen) när Skorpan vaknat. Trist väder som tusan men en promenix får det bli, den här mamman behöver luftas.

 Skorpan älskar duplo. På bilden ser ni mitt nästan 30 år gamla duplo, snacka om tidlöst, det funkar precis lika bra ihop med Skorpans nyköpta delar. Även om jag tycker mina gamla pjäser är bra mycket roligare och fantasifullare. Vad sägs som sovrumsinredningen med den snajdiga stolen, spegel som faktiskt går att spegla sig i och lådor som går att dra ut.

 Jag har även en uppsättning med skoldelar och en hästtransport.

1 kommentar:

Anette sa...

Duplo (och LEGO) är verkligen BRA!