tisdag 10 april 2012

[ANNA] för en sekund fylldes jag av skräcken..

jag är biten, jag är smittad!! Paniiik. På med datorn, 1177, som vanligt klippt odugligt svar på den sidan. Här får man ju ställa sina egna diagnoser det är ju tydligt, skit-landsting. Puuh jag TROR det är något så harmlöst som ögoninflammation i samband med förkylning. Helt säker är jag ju inte, men jag minns inte att jag blivit biten, skitsamma. Beter jag mig aggressivt, oresonligt och har tom blick sikta på mitt huvud, gör vad ni måste. Detta gäller inte dig Linus om det är mitt i natten, du vet ju hur jag är när jag inte får sova. Tydligen är skiten lika smittsam som zombiebett dock men ni kan vara lugna jag tycker mig vara tillräckligt gammal för att fatta att inte peta i mina ögon, jag handspritar som en tok också.


 fan va het, svullet rosa öga som var härligt igenklistrat imorse.
tycker ni det är missklädsamt? Nä va jag känner mig skitsnygg. Mascara är ju inte att tänka på heller.

Sen Skorpan börja på dagis har jag i egen hög person betat av diverse i barnsjukdomsväg. Saker jag inte haft sen Sundsvall brann (ja eller sen början av 80-talet). Intressant. Tycker ju att det svider lite i rumpan, har förmodligen blöjeksem. Nån som vill gissa på vad som komma skall? Kanske smittkoppor, molusker ?? alltså jag tror banne mej mig fontanellen luckras upp i detta nu. Skitliv. Dagis är roten till allt ont. Skaffa pengar anställ nanny. Där har ni ju ett handfast tips.

3 kommentarer:

Linda sa...

Dagmamma är bra! Det finns ju som alternativ. Det hade vi och var sjukt nöjda. Struntsamma, ett tips bara.... eller nåt.

Anna sa...

Jag är själv dagmammabarn, precis som min man, min syster och även hennes man och hade det funnits fler dagmammor här i stan/plats så hade det varit ett mycket bra alternativ!

Anette sa...

Stackars dig/er Anna! Att det aldrig tar slut för er :(
Kram