lördag 7 april 2012

[ANNA] afton allena

Just nu har jag precis satt mig ner (läs sjunkit ihop i en hög) i soffan. Ont i huvudet och halsen, känner mig inte helt tipp topp alls. Imorse styrde familjen i diverse riktningar, jag till mitt jobb och Linus och Skorpan till hans jobb. Skorpans snälla farföräldrar hämtade upp henne på Linus jobb (så slapp resan för någon av oss bli så lång). Ska jag vara helt ärlig så saknar jag henne en smula redan, fast jag vet att vi inte ses förrän på måndag. Linus kommer inte hem än på nästan tre timmar, så nu ska jag mysa i soffan med lite glass till min onda hals framför denna. Ska ladda lite inför ett 12-22:15 pass imorn. Dagens pass gick jättefort dessvärre var det många kunder som missat att vi stängde 17:00 idag. Det strömmade in en strid ström kunder så sent som 16:55. Men men stänger ni 17 idag?! Om inte ens Maxi har öppet ikväll var är det öppet då? Tricky fråga...hmm tänkatänka akutmottagningen sen är det är det fasen svårt alltså. Var är det öppet med säkerhet, Mc Donalds kanske? Ah! Mitt sinne också, det är alltid öppet;) Men det är sant, det är verkligen inte ofta portarna på Maxi rullar igen tidigare än 22. Hav förtröstan ni som inte kunde handla ikväll och nästa förgicks av svält, imorn är en ny dag, en 7-22dag, och jag i egen hög person finns till er service hela 12-22 av den dagen. Make the most of it gott folk!


denna köpte jag med mig hem från jobbet idag, alltså bara av att titta på den blir jag tillfredställd..mmm brända mandlar..

2 kommentarer:

erika sa...

ICAs glass kickar B&J i röva anyday :) + för de underbara förpackningarna!

Anna sa...

Det håller jag med dig om!!