onsdag 25 april 2012

[ANNA] nytt på fronten...


Äntligen!! Som Horace Engdahl skulle sagt. Har varit på jakt efter denna lilla snygging till hårsnodd sen jag såg den på Frida Fahrmans blogg för typ ett halvår sen. Ikväll när jag drog en liten runda på stan i min ensamhet så snubblade jag över den. Den som söker den letar. Ja och finner ibland också;)
  •  

detta superfina fat i bästa Babell-stil bidde det också. Jag har ju två fina "riktiga" Babellfat, ett litet rött och ett stort vitt. Denna lilla kopia kostade ynka 39 pix och jag har en plan för det i Skorpans rum!

5 kommentarer:

Mallanbrallan sa...

Nej nej det är Gert Fylking som säger Äntligen! Från hon som hade Äntligen! i både förlovnings- och babyannons:) Puss

M sa...

Jäääävligt snygg snodd btw!

erika sa...

Var, var, var?! Såg den med hos Fahrman, men tror hon sa på H&M, men aldrig hittat :(

anna sa...

Haha Malin I stand corrected;-) puss

Anette sa...

Åh, har också letat! Frågat på 2 HM och först fanns den inte i webshoppen och när jag väl upptäckte att den kommit in där så var den slutsåld där med :(

Ojoj, nu sova! Ses imorrn bitti :)