lördag 28 april 2012

[ANNA] bättre förr...


Vissa saker är smidigare the old fashioned way..jag älskar värmespolar! Nu mer än nånsin, man har ju inte skitmycket tid som småbarnsmor att stå och fiffa. Tar ju knappt 10 min att rulla upp håret sen är det bara att styra loss med hushållssysslorna och voila! Dom som känner mig vet att jag aldrig satt min fot i Ullared och kommer förmodligen inte att göra det. Gillar inte såna dära enorma ställen med massor folk och ooorka åka hela vägen dit och sen komma hem med saker som hälften kändes ååh superbilligt måste ha men var dom verkligen fina passade dom verkligen kan inte lämna tillbaka byta nu.. Nä. MEN jag äger faktiskt en grej därifrån (Skorpan ett par) snälla syrran köpte just värmespolarna till mig när hon var där.

2 kommentarer:

Anette sa...

Måste få tummen ur och testa mina, hrm köpte dem ju för säkert 2 år sen...

Anna sa...

Gört Anette!!!