söndag 29 april 2012

[ANNA] sunday sunny sunday

Åh vad jag älskar den här bilden på Skorpan! Känns som att se sig själv på ett märkligt vis. Det är min gamla klänning som hon fått ärva, tänk att jag varit så där liten. Det är inte min trehjuling (det är Linus/hans brors) men jag hade en exakt likadan med ett grönt och ett rött handtag.


Eftermiddagen tillbringade vi med Köpsénskan. Vi gick ner på stan, köpte en UV-skyddtröja (112:- , blev ju billigt som stryk!) sen gick vi till s:t Larsparken där Skorpan hittade två lite äldre tjejer (eller om dom hitta henne..) sen lekte dom och busade medans jag och Johanna dyrkade solen som det var dagen innan jordens undergång. ÄNTLIGEN kommer värmen!
denna hära härliga bilden tog Johanna, hon tog även dom hära tidigare idag...

Imorn/tisdag väntar jobb, imorn jobbar vi båda men som tur är bara jag på tisdag (då dagis är stängt). Det finns inga "heliga" dagar så är det med den saken.

1 kommentar:

banditgrrrl sa...

Haha! Ja visst vart de fina.
Tack för en helt underbar dag!