söndag 18 mars 2012

[ANNA] ...

i lekparken:

jag petar på Skorpan och viskar; den pojken går på ditt dagis va?
Skorpan; aaah
jag; vad heter han?
Skorpan; Musse Pingis (kan ha menat Pingu)
jag; är du säker?
Skorpan; ja!

Ah vafan klandra inte mej vi går på ett garantidagis, vem vet vem som går där från vecka till vecka?! Det gör väl knappt personalen. Jag tyckte ju ungen var bekant, jag fick dock för mig att han heter Arvid eller Theo. Men jag dömer ingen, hallå mitt barn heter ju Skorpan. Tänk om Skorpan bullshittar mig...bäst att inte hälsa med namn om hans päron är i närheten..

NU: ta på sig strykta kläder, kamma till oss och bete oss kristet, dags för dop! Vi ska göra vårat bästa, det är inte helt lätt för morsan som svär vart annat ord..jag är inte mer än människa!

Inga kommentarer: