torsdag 29 mars 2012

[ANNA] Dagen i bilder.

 Efter dagens jobb och dagisinskolning knatade jag och Skorpan ner på stan. Visst vet ni båda föräldrarna har jobbat och barnet skolats in. Ibland (väldigt sällan) så finns det faktiskt fördelar med att både jag och Linus har så här udda arbetstider. Jag steg upp 05:10 imorse, stämplade in 06 och ut kl 13. Brände raka spåret till Skorpans dagis och löste av Linus så han kunde åka mot sitt jobb för ett kvällspass.


 Väl hemma igen åkte vaxduken på och fingerfärgen fram sen skapade jag och Skorpan några mästerverk som jag kan visa senare om jag kommer ihåg, dom torkar fortfarande. Det är så himla kul att hon börjar bli så stor, jag ääälskar nämligen att pyssla. Herre min je vad det ska göras garnbollar, ljuslyktor, pärlplattor, cerenitlera och papier-maché framöver hörni! I nästa liv återföds jag på ett fritids eller i Guns Hobbybod! Vad jag däremot inte vill återfödas som är nåt förnumstigt väggord i ett hem utan insikt...

Inga kommentarer: