fredag 23 mars 2012

[ANNA] fredags kväll update...

Nähä ni. Imorn stundar jobbhelg, jobbet ringde precis och ville att jag kommer en timme tidigare. Så imorn stämplar vi in 12 och ut 22:15. Rackarns sommartidomställning gör ju att man blir snuvad på en timmes sömn inför söndagens pass, men å andra sidan kan jag ju inte påstå att vi sover ändå hemma på Korsgatan. Idag har jag mått så illa av trötthet att jag inte fick ner någon lunch, tvingade i mig kvällsmat och nån timme efteråt kände jag lite mer krafter i kroppen.

Få väl se om Linus ger er nån update under morrondagen, annars kanske vi hörs söndag kväll. Håll tummarna för att Skorpan är frisk nog att påbörja inskolningen på nya dagiset på måndag. Vi vill inte vabba en enda dag till, vi vill ha vardag. Vardag med jobb och dagis. Ett friskt barn!

trevlig helg på er!

Inga kommentarer: