tisdag 6 mars 2012

[ANNA] inspirerad!

Dagens låt: Loreen - Euphoria. Alltså jag är den sista att peppa Mello, men den här fastnar fasen på én
Dagens dusch: Dusch 05:20?! Nä en släng vatten i fejset så dags.
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens smink: Det vanliga, puder, mascara, rouge, ögonbrynsfärg, coverallmix.
Dagens händelse: ingen särskild, dagen har varit helt jämn fast inte fel med det liksom
Dagens planer: Skorpan sover-Linus jobbar, så egentid i soffan med en bit choklad framför TopModel Sverige
Dagens vill ha: kjol klänning och bara ben, drömväskan från Zarah
Dagens saknad: tid tillsammans hela familjen, usch vad vi går om varandra.
Dagens drog: kaffe. Önskade cigaretter en sväng på förmiddan när min kollega rökte, men jag har karaktär som en gud!
Dagens tråkigaste: beskedet om en person jag jobbat med´s bortgång efter en tids sjukdom.
Dagens finaste: Viktor som var barnvakt och syrran som tvättade en maskin tvätt åt mig på kvällen. Bäst är ni!
Dagens måste: klippa luggen och nu är det åtgärdat, tack Cissi!
Dagens dricka: Vatten, kaffe, juice, te
Dagens köp:  salva på Apoteket
Dagens mat: svennebanan-småbarnsfamilj for real. Korv och snabbmakaroner, fiskpinnar och potatismos.Imorn blir det bättre!
Dagens sjuka: ont ont i min hals sen ett par dagar, men det verkar inte vilja bryta ut:/
Dagens kärlek: alltid och jämt sedan 8 år, min man, sms:ade honom precis att jag saknar honom och älskar honom.
Dagens mående: nja amen overall okej, förbannat trött och önskar ett par timmars ostörd sömn!

Inspirerad av denna bönan!

3 kommentarer:

linus sa...

Märkligt... 5:28 var jag uppe och såg till Skorpan som ropade efter sin napp... och då vill jag minnas att du låg och snarkade... ;)

PUSS!

erika sa...

Sweet, din dag lät helt klart med rolig än mig ;)

Anna sa...

Hahaha hon må ha varit 5:38 vid närmare eftertanke;)