tisdag 13 mars 2012

[ANNA] Evening update.

 dagens slarviga, tvinna håret runt istället för hårsnodd hästsvans.

 dagens mellisbarn kollar på favoriten Pingu
dagens mamma känner vårkänslor på allvar och stökar fram vårjackor, denna blev det inte idag...

det landade på denna, det är ju en jacka man kör Dodge Charger i eller hur?! Alltså jag fyller ju 40 om massor år (8) då önskar jag mig trisslotter utav bara helsike så vinner jag massor pengar och köper bilen. Bör vinna med lite marginal så jag har till fortkörningsböterna också. MEN så länge man kör fortare än polisen så är det ju inget problem;)

I övrigt kom vi hem från dagens Tornbytur med en påse vårkläder (regnbyxor, kappa, tröja) till Skorpan (handlade för 600 fick 200kr rabatt, finfint!) och en vardagsrumsmatta. En tur till Babyproffsen för ett sparkskydd till bilbarnstolen i nya bilen och en pott/toatränings attiralj följde med. Jag pep även in på mitt jobb och handlade några matvaror och fick därmed en välfylld goodiebag (en massa krämer, schampo, tamponger, necessär och balsam). Tjejkväll på Maxi ikväll. När vi sladdade in på vår gata var vi både vrålhungriga och kissnödiga. Linus slängde ihop vansinnigt goda laxburgare med hemgjord dressing och egen-inlagda pickles, recept från veckans förra veckans Matkasse. Solklart en keepern till i sommar!


Inga kommentarer: