onsdag 28 mars 2012

[ANNA] Evening update.

Puh! Äntligen satt mig ner, pjamasklädd framför tv:n. Matlådor fixade, jobb/ dagiskläder framplockade, diskat och plockat undan. Just ja, jag plockade fram och strök ett gäng vår/sommarklänningar. Nu ska vi inte tyngas ner av den där bisarra prognosen om snö (!) i helgen/början på nästa vecka. Det är bara tillfälligt intalar jag mig jag SKA skutta fram i klänningar och det är snarast! Jag är verkligen ingen byxmänniska, kjol och klänning är jag mest bekväm i. Nu väntar jag mest på att Linus ska komma hem (nån timme kvar) så att vi kan krypa ner i sängen och släck. Imorn ska jag till jobbet, hurra! Två dagar sjukfrånvaro pga den där vidriga magsjukan och ledig dag idag så nu längtar jag tillbaka till lite vardag och se vad som har hänt på jobbet sen sist!

Vi såg den här igår kan varmt rekommendera den! Finns ju ingen som kan se mer uppgiven och sammanbiten ut än den dära Gosling. Det är för övrigt George Clooney som regisserat och dessutom spelar en av huvudrollerna. Han har fått till en schysst line-up;  Marissa Tomei, Gosling, Philip Seymour Hoffman, Evan Rachel Wood och Paul Giamatti.

Skorpan vill ha pangkapaka [pannkaka] fattar ju vem som helst!


Gör ni rå?

Inga kommentarer: