söndag 14 augusti 2011

[ANNA] Sista dagen blogg...

Nähä ni allt roligt har sitt slut och imorron väntar jobbvardag för mig (och en månad framöver). Kanske duggar inläggen med mer spridda skurar än innan, kanske hinner jag vem vet. Självklart känns det lite vemodigt att inte vara med sitt barn hela dagarna (och sin make med givetvis!) som man gått och blivit bortskämd med ett par veckor nu. Det är bara för en månad sen väntar som sagt föräldraledigt för mig så jag överlever. Det ska bli så kul att träffa alla på jobbet!! Nu jobbar ju dock inte alla mina kollegor imorn ( det funkar inte riktigt så på min arbetsplats haha). Förhoppningsvis jobbar dom flesta som jag saknat mest. Jag önskar att jag vore mer fit for fight dock, usch jag är askgrå under ögonen, ögonlocken är svullna och huvudet bankar. Jag är helt enkelt en förjävla trött småbarnsmamma som sovit 4 timmar på två nätter.

Nu väntar dock en härlig avrundning på sista semesterdagen, vi hyrd en film förut och nu ska det blandas dipp och skäras upp morötter. Sen tänder vi ljus och kryper ner under en filt Linus och jag. Jag fick önska vilken mat jag ville idag och Linus lagade den (som vanligt haha). Enligt Linus så är ens sista semesterdag lite som ens födelsedag och man ska ha det så bra som möjligt. Han är klok Linus.

Förresten visst är dom mysiga bilderna han tog på Skorpan, han är ju bokningsbar min man som ni kanske sett.

tröttare ögon var det länge sen man såg.

1 kommentar:

Jessica sa...

Äsch jag tyckte du såg pigg och fräsch ut idag :) ses imorgon! Kram