tisdag 16 augusti 2011

[ANNA] Hallå igen!

Till att börja med; Villervalla är ett skräpföretag som suger. Mailade dom (bifogade bilder) på Skorpans trasiga body(använd och tvättad EN gång och sömmen gick sönder), men nä utan ett kvitto gör dom inget. Så jag skulle vilja veta hur många av er föräldrar som sparar kvittot på ALLA barnkläder ni köper (efter dom är provade och passar)?? Vi sparar kvittona på "dyrare" saker som jackor, regnkläder och skor. Men vid min gud, skulle vi spara kvitton på varenda body, t-shirt byxa osv så skulle vi vada i kvitton! Skitsamma vi använder det vi har från dom men i övrigt kan Villervalla behålla sina skitdåligkvalitékläder för sig själva. Det dom gör mig mest irriterad är att det kostar inte dom något knappt att skicka mig en ny alt annan ersättning och "hindra" mig ifrån att sprida ett dåligt ord om företaget, men kundvänlighet var icke av intresse. I den butik jag jobbar är jag duktigt stolt över vår fina kundpolicy! Villervalla! Skämmes på er och ert fattiga företag!

Så då har vi fått det ur systemet. Skorpan lät oss sova till 07:30 imorse det tackar vi för då jag kom hem från jobbet 22:40 igårkväll. Efter en frukost med familjen bar det av mot jobbet igen. Tog cykeln, hejja mig! Familjens nya cykel har växlar och handbroms (ojoj vetni) man susar fram. Haha min gamla Kronan cykel har varken eller och var ungefär som att dra en skördetröska i uppförsbacke. Jag slutade klockan 15 och susade hem. Familjen var i full färd med att sortera tvätt när jag kom in i hallen. Linus hade fyllt upp min stora termosmugg med kaffe och föreslog glass och kaffe i parken. Himla fin idé då det rådde sommarväder i stan. I parken mötte vi vår granne Pelle som promenerade med sin hund, vi tog en liten pratstund. En mycket fin dag, imorn är jag ledig det blir jättefint det mä ni.


Inga kommentarer: