onsdag 17 augusti 2011

[ANNA] just nu på Körsgata..

Jocke ringde precis, det är "min" delivery-guy på DHL. Jag handlar (kläder oftast) på nätet och Jocke levererar (vi bor på hans runda) i sin gula lilla lastbil. Han är himla trevlig, idag sa han glatt; ses snart igen då, när jag sa hejdå. Haha förstår inte vad du menar...Idag kom skor från Zara till Skorpan, att ha på bröllopet.

Efter frukost idag hoppade vi upp på cyklarna och cyklade bort till plask och lekparken nära Cupolen. Vi var ensamma i hela stora lekparken (!). Skorpan lekte med alla roliga pumpar, kranar, strålar och vattensprutande djur, sen panerade hon sin lilla lekamen i sandlådan. Vårat motto i lekpark är "kör bare kör", bli dyngsur och rulla dig i sanden, lek till du stupar. Bli sådär skitig att jag nästan måste bära dig med raka armar en bit från min egen kropp. Sen går vi hem och duschar och käkar lunch, fint upplägg det där. Jag är helsåld på barnsadeln, fan va smidigt det är!

Halsbandet är lagom långt när det slutar strax under könet, det är helt rätt i höst. Kom ihåg vart ni läste det först!
Gunga naken är världsklass, optimal frihetsupplevelse.




En nyvaken liten direktör imorse tittar förebrående mot köket ; ska man behöva göra sin egen frukost på det här jävla stället eller"??

 Idag var det extrakul att öppna post, det trillade in diverse roligheter. Bland annat dom hära. Vi handlar ALLT i ICA-butiker, mest Maxi då. Förutom personalrabatt får man ju bonuscheckar (är det dessutom "uppehåll" över sommaren så samlas poängen på hög).  Småbarnsfamilj ❤ ICA Maxi.


2 kommentarer:

Anette sa...

Sötaste direktören jag nånsin sett!

Anna sa...

Anette!
Tack:)