måndag 1 augusti 2011

[ANNA] ett ögonblick fru Forsberg..are you for real?!

amen vafan man måste ha ombyten resonerar jag ( min mamma sa att man inte ska sitta i blöt bikini för då kan man bli "kall i kisset"). Nu har ju jag sagt i vuxen ålder lärt mig att man inte blir sjuk av kyla utan av bacilusker men skitsamma. Jag måste ju motivera mitt ägande av 16 bikinis och 2 baddräkter på nåt sätt eller skaffa mig jobb som nån slags sjöjungfru. Jag slog hur eller hur till på ett par väldigt enkla (klassiskt lite draperade med hög midja) svarta bikinitrosor på rean som kan sportas till alla färggranna bikini-bh:ar.

 Nya brallsen ( ser dom stora ut skulle ni se min röv irl) / en näve av mitt badmode ( dom svarta, den bruna, den turkosa och baddräkterna saknas)

Skorpan går ju aldrig lottlös, denna übersöta folkloreblus kostade en ynka 49-lapp.

Förutom en badring/flytstol och en liten piassavakvast till Skorpan inhandlades lite frukt och rosévin. Jag ångrar mig som fan att jag blogga om fruktståndet på torget för gud förbannat vilken kö det var där idag haha. Jag suckade högt och tänkte strunta i det när det kom fram en kille och undrade vad jag ville ha, plockade ihop det åt mig och jag fick betala hos honom och slippa kön!! Hoppas han jobbade där...

 [edit]
ps Ni som inte känner mig. Jag är inte efterbliven jag är fruktansvärt ironisk 93,5% av tiden. Jag fattar alltså att man inte blir smal av att bara lägga till keso till sitt liv. Så en liten användarhandbok till bloggläsandet, tänk så här: är det hon skriver väldans besynnerligt. Ja då är antingen du som läser inte en frukt av smartträdet eller så är jag bara så där vasst ironisk som vanligt haha.

2 kommentarer:

Maria sa...

Fan vad härlig du är!

Anna sa...

Hihihi thanx:)