torsdag 18 augusti 2011

[ANNA] idag.

Idag var det full fräs på kontoret, mycket att redovisa och det verkade som alla dagis/skolor i hela Linköping hade varit och terminsstart handlat hos oss, många fakturor att skicka! Dessutom lite samtal angående ICA-studentkampanjen att ringa. Dagen susade förbi, Linus ringde på min frukostrast, det första jag hörde var en tupp som gal för full hals, jag blev aningens förvånad. Det visade sig ganska snart att dom hade tagit cykeln till Valla för att väcka djuren haha. Dom morgonsega djuren (förutom) tuppen och hönsen då, visade sig inte förrän framåt 10-tiden. Jag är så glad att Linus är så påhittig när han är hemma och föräldraledig. Varje dag drar han och Skorpan iväg på små upptåg. Han är den bästa pappan jag kan önska åt mitt barn i helaste världen!

Nu väntar tre ledig dagar! Vi hörs!

Inga kommentarer: