onsdag 3 augusti 2011

[ANNA] Kvällsupdate.

Puh sitter och andas lite. Linus har varit med Mattias i Vadstena eftermiddagen/kvällen och tittat på bilar, så jag och Skorpan har gått på stan med Malin och följt med henne hem på fika. Himla trevligt! Dock full fräs, Skorpan for fram som en tromb hemma i Malin&Mattias lägenhet, välte juiceglas och kasta prylar åt höger och vänster. Tur är att Malin är dagisfröken och tålig till tusen! Jag är rätt slutkörd, det är så sällan man är själv med Skorpan nu när vi haft semester ett par veckor så nu fick jag ett välbehövligt uppvaknande på vad som väntar under min föräldraledighet haha.

På stan fick Skorpan supersöta hårsspännen och den näpnaste av klänningar, ni får nog se imorn. Nu hittade jag en rabattkod på Nelly som ger 20% rabatt ( och det är ju fri frakt dessutom...) oj nu fick jag att göra;)

trevlig kväll gott folk! Vad gör ni hemma i stugorna?

Inga kommentarer: