måndag 29 augusti 2011

[ANNA] Efterlysning..

en duktig fotograf (kanske inte av det svindyra slaget?) med för jävla kort varsel sökes. Min stackars förkrossade syster ska gifta sig om mindre än en vecka IDAG får hon veta att fotografen ställer in. Jag vill verkligen lösa det här åt henne, jag river just nu upp himmel och jord. Upprörd mina vänner det är bara förnamnet!

Bloggläsare jag ber er sällan om hjälp, men nu är det kris i Kapernaum! Alla tips emottages å det hjärtligaste! Jag måste lösa det här något annat finns inte.

[ ja jag vet att Linus kan fota, nu har han ingen som helst erfarenhet av inne-i-kyrka/bröllopsfoto, han har ju Skorpan i kyrkan då jag är tärna, han vill ju också "se" bröllopet]

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vår fotograf hette Håkan Alden. Han ligger nere vid skylten. Riktigt duktig, jobbar mest med reklamfoto men han ställde snällt upp för oss =)

Anna sa...

Tack för tipset Lisa:-) vad gulligt av dig!