fredag 5 augusti 2011

[ANNA] liten kvällsuppdate..

Vilma och syrran dök upp en sväng strax innan kvällsmaten, dom busade skiten ur Skorpan. Ja eller hör och häpna är kusinerna intresserade av varandra och lekte faktiskt tillsammans, istället för att bara ta leksaker från varandra. Skorpan slocknande när hon lade huvudet på kudden.

Jag är ju en sucker för 50-tals porslin så jag kom hem med dom här tre skålarna i varierande storlek för 50-lappen (för alla tre) från vårat besök i secondhandaffären. Till mitt försvar (pryltokig som jag är) så lämnade vi in en hel banankartong med sånt som vi inte fick sålt på bakluckeloppisen (och som inte var värt att lägga på Tradera). Då får man komma hem med nåt...

4 kommentarer:

Kuddsmugglarn sa...

Va kul att du hittade fina grejer! Visst var det bra? Välsorterat, billigt och fräscht! Puss

Anna sa...

Hihi tack för tipset, världsklass:-) puss

Lisa sa...

Får man fråga vart denna lilla skatt ligger =D
Blir allt lite nyfiken...

Lisa sa...

Tack =) Där har jag varit en gång. Helt ok faktiskt!