lördag 6 augusti 2011

[ANNA] rådissad..

Jan Guillou tycker jag är lite så där retande dryg, till och med i uppsynen. Dessutom kan han dissa folk så totalt på ett sarkastiskt och intelligent sätt så offret knappt fattar vad som händer. Jag tycker han är svinkul! Häromveckan refererade han till Marcus Birro som; tänkaren...Marcus Birro. Jag skrattar högt bara jag tänker på det! Det är kul, ända tills Linus började kalla mig för tänkaren Anna Forsberg varje gång jag kommer med en snilleblixt här hemma. Jag kan ju verka rätt intelligent så där på ytan, äsch jag vet haha. Nu kommer bomben: jag är rätt jävla trög på vissa plan!! Jag har skitsvårt för höger och vänster och chansar oftast om jag inte hinner tänka "goddaghanden"...Jag är jättesnabb på vanlig plus/minus huvudräkning (man blir det av att jobba i butik skitlänge) däremot procent och sånt..nä det tar tid. Alla tekniska prylar dumpar jag i Linus knä. Jag kan knappt bläddra fram dvd-kanalen.

Inga kommentarer: