måndag 1 augusti 2011

[ANNA] Jag har blivit duperad!

Alltså jag har fått höra att man går ner i vikt av att äta keso. För det är väl därför folk äter keso?! Inte för smaken hoppas jag. Det är ju som man har kräkts lite i munnen och sen måste svälja det. Hur som så har jag tvingat i mig keso i typ två veckor. Är jag smalare nä? Alltså jag har ätit det jag gör annars, och absolut inte tränat. Jag har liksom lagt till keso till min livsstil så att säga. Inget händer. Är inte det jättekonstigt??

Folk där ute gå INTE på kesomyten. Det är bara skitsnack. Ät nåt gott istället för fan.

Smala människor är inte lyckligare dom har bara mindre klädstorlek. Jag satsar på en Joan i Mad Men-grej istället, det är nog mer jag. Däremot ska man akta sig för att bli ohälsosamt överviktigt, det hör ni ju på ohälsosamt, det är obra.

4 kommentarer:

anna sa...

Jag erkänner. Jag har helt missat att man ska bli smal av keso. Säkert att du inte har missuppfattat?

Men keso är gott. Om man bitar i apelsin i vill säga.

Maria sa...

åhhh keso..mums..haha fast man blir ju inte smal av att äta det, om man inte byter ut det mot någon onyttigt man brukar äta vill säga, men det vet du nog:) Jag tycker du är vacker som du är och du passar jättebra i att se ut som du gör nu. Hälsosam och lycklig, kan ju inte bli bättre:)

Anna sa...

Anna:
haha kanske ska testa med apelsin i! hoppas bara det inte smakar apelsinkräks;)

Maria:
haha ja det vet jag:) tack så jättemycket för komplimangen:D

linus sa...

Men vafan. Vilken bluff! Keso är bajs!