onsdag 27 oktober 2010

[ANNA] Vad bidde det då?

Två av sakerna som fick följa med hem från Tornby. Förutom ett par nya skor(hittade turligt nog likandana som hon tappade igår, cdhylla, diverse ljus och ramar).  Jag älskar att Ikea plockat fram sitt julpynt, dom här fina strutarna hänger i min gran i jul, kanske tillsammans med min dotter? Visst är lussekattbodyn fin! Skorpan hade en body med kanelbullar när hon var mindre, nu har hon en sådan pjamas, så jag kunde inte stå emot en body med lussekatter i samma serie.

Nu är klockan 20:15 och Skorpis sussar sött sedan en kvart tillbaka. Jag ska styra lite med Tradera, sålde nyss en kappa jag köpt för 699:- för 1536:- fint som smör på laxen! Sen blir det lite te och soffmys med min kära man. Han lånade hem en säsong av Generation Kill av grannen(Viktor) så vi ska se vad det är för nåt. Sen blir det släcka tidigt, vi är båda dödströtta

3 kommentarer:

Angelica sa...

ANNA! Är du intresserad av lite beg.kläder i bra skick? Tänkte jag kunde ta med dom till Vilmas dop i såna fall. Storlek 80, så det är ju ett tag kvar tills er skorpa kan ha dom, men det är en start i garderoben iaf :)

Johanna sa...

What!!? Vilken kappa va det??? Grattis!!!

Anette sa...

Älskar den där bodyn! Bra köp...