onsdag 13 oktober 2010

[ANNA] Sådär ja.

Nu är cdförvaringen uppe på väggen, dock får vi nog köpa till ett plan till(en fjärdedel av skivorna ligger brevid och så har vi rensat och kastat en hel del). Jag älskar sorteringsbokstäverna utan dom tar det ju evigheter att hitta! När Skorpan sov på förmiddan fick jag ett infall och färgsorterade bokhyllan. Himlans opraktiskt men himla piffigt! Böckerna behöver inte gå snabbt att hitta, vi har ju ändå inte tid att läsa. Tror helt ärligt att jag läst två tidskrifter(förutom dagstidningar) de senaste sex månaderna. Får se om jag kanske plockar upp lite läsande när Skorpan flyttar ut ur vårat sovrum och man kan sitta i sängen och ha lampa tänd.



4 kommentarer:

linus sa...

superfint morsan! jag undrade precis varför jag inte fått mitt dagliga gmail, nu vet jag varför XD

syrran sa...

Snyggt det blev :)

Johanna sa...

Toksött med färgordning!

Mia sa...

Det är så himla fint när man färgsorterar bokhyllan. Vi hade det förut, men min man ville ha sina böcker i sin bokhylla :-)