söndag 3 oktober 2010

[ANNA] Söndag.

Skorpan väckte oss 07:00 imorse, vi lyckades få henne att somna om till 08:30(lycka!) det behövde vi. Idag känner sig Linus bra och jag är desto krassligare(frusen, ont i halsen och snoret rinner). Jävla lustig skit vi dragit på oss, varannan dag mår man kass och varannan dag tror man att man har lyckats bli frisk, känns som två veckor nu. Efter lunchen tog vi en promenad, gick förbi H&M på vägen hem och Linus hittade en vinterjacka(har gått runt med en H&M-bonuscheck på 200:- i plånboken sedan i mars så nu kändes det som dags att lösa in den). Nu ska bara jag hitta en vinterjacka också så är hela familjen rustade för kyla. Linus och Skorpan lämnade av mig på Fräcka Fröken med Johanna. Verkligen välbehövligt att sitta och snacka lite skit över en kopp kaffe och vi hade en superfin fikastund. När jag kom hem från fikan sov Skorpan eftermiddag så jag satte mig i soffan med min man och där sitter jag nu. Snart dags att börja fundera på kvällsmat.


Gladast i stan som vanligt!

1 kommentar:

Johanna sa...

Minst sagt superfin fikastund!! Puss