onsdag 6 oktober 2010

[ANNA] Tjingeling.

Jag tog hojen till personalmötet superskönt att svischa fram i friska luften, gratis-miljövänligt-motion! Nu kommer det ju komma dagar sen när jag börjat jobba när det spöregnar och jag ska handla åtta blöjpaket och nio kassar med mat då tar jag garanterat bilen. Men nu när det var ett år sen jag cyklade sist var det riktigt skönt, jag har ju nära till jobbet och idag när det var runt rusningstrafik när jag cyklade hem gick det garanterat fortare! Det var trevligt med personalmöte, kul att träffa kollegor, det börjar bli verkligt att jag börjar jobba inom en månad nu. Men det skönaste av allt är att jag faktiskt inte är ett dugg stressad över hur det funkar här hemma, när jag går hemifrån och lämnar Skorpan och Linus till deras öde haha. Nä skämt åsido, det är väl så det ska vara. Jag kunde inte bry mig mindre om vad Linus klätt Skorpan i för kläder eller vad han gav henne för mat för jag vet att han gör det minst lika bra som jag! Om jag skulle hålla på och fundera över vad dom gör och förmana och ge instruktioner innan jag åkte hemifrån skulle jag aldrig kunna slappna av. Varför skulle jag? Snacka om att idiotförklara pappan!

Nu ska jag klicka hem en vinterjacka, jag är helnöjd jag har överlistat H&M haha. Varje gång jag beställt något har det dröjt max en vecka så har det kommit något rabatterbjudande med posten eller mailen. Denna gång tänkte jag att jag väntar ett par dagar. Moahaha Anna - H&M  1-0! Idag kom rabattchecken.

Hörs senare!

1 kommentar:

Maria sa...

Amen fy fasen vad bra!!! Gilla Anna-H&M 1-0!!!!
Bra jobbat sis!!!
Puss