fredag 29 oktober 2010

[ANNA] Dagens kvällsmat.

Dagens kvällsmat var inspirerad av vår lunch med Kennberg/Musazzi förra veckan, det blev rykande varm borsjtj och fetaost/spenatpiroger. Det var såååå himla gott! Soppan kostar ju nästan gratis i dessa skördetider(den innehåller vitkål/morot/lök/rödbetor). Nu ska jag läsa Klick och äta godis, sen vankas det ett avsnitt Generation Kill(efter första avsnittet känns det mycket lovande). Härligt svart om fingrarna är jag efter jag plockade i den sotiga ljusstaken på bilden.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Gott! Ja jag jobbar helgen. 9-16 i morgon å 7-14 söndag. Så söndag efter jobbet kan jag ju ses om du vill... Men du kanske vill va hemma sista dan innan jobbet börjar? På kvällen ska jag iaf träffa dejten igen. PUSS

Hanna sa...

Mums, vad gott det låter.

Anna sa...

Hanna!
Tack:) lite nyfiken bara, hur hittade du hit?