tisdag 12 oktober 2010

[ANNA] Unge! Jag blir aningen svettig i armhålan!

Hej jag heter Skorpan är sex månader och har skitbråttom, jag har fått för mig att jag har en blåslampa i röven och måste lära mig allt allt nu nu nu! Så i eftermiddags gjorde jag slag i saken och reste mig upp med stöd. Nu kan jag inte sluta utan så fort jag har något att ta tag i måste jag dra mig upp till stående. 

Som ni förstår blev raggmunken inte den mest avslappnade av måltider men oj vad vi skrattar åt henne för hon ser så lycklig ut.

9 kommentarer:

Anette sa...

Åh så kul! Duktig och tidig hon är...

Angelica sa...

Hejja Skorpan! Fortsätt ;)

Svettas med dig Anna! Man är inte lite nervös över att de bokstavligt talat ska slå ihjäl sig när de rör på sig hej vilt... Tur att dom är lite mer tåliga än oss vuxna "som vet vad som kan hända".

Anette sa...

Haha, tänkte nästan skriva nåt i inlägget direkt till dig eftersom jag visste att du skulle älska det! Det är Emelie från Motala som jobbade på Maxi för mååånga år sen!

linus sa...

haha den Emelie känner jag också. Hur stor är denna lilla värld egentligen.

Anette sa...

Glömde ju svara, har sökt plats till efter nyår. Och eftersom det är inskolningstid först, så har jag sagt 1 feb till jobbet. Innan dess kan det bli lite mer strötider :)

Haha, ja ibland är Sverige väldigt litet!

Anna sa...

Anette!
Jag kan rackarns inte komma ihåg Emelie som du och min karl tycks göra haha, ge mig lite signalement och efternamn(blir ju toknyfiken!)Aha! Min födelsedag kommer du tillbaka på:) Va kul!

linus sa...

lång blond Emelie Eriksson. Jag tänkte faktiskt visa dig hennes åkpåsar, men rackarns Anette hann först. Där missade man lite cred asså... Men hade inte en aning om att hon jobbat på Maxi.

Anna sa...

Linus
Guuud tänker förbrilt!! Hmm om hon har FB kanske du helt enkelt får visa din fru sen. Åkpåsarna är oerhört fina och verkar jättepraktiska(plus räcker rätt långt upp i ålder med) men vi får prata mer och titta när du kommer hem:)
puss

Johanna sa...

Woho Skorpan!