onsdag 20 oktober 2010

[ANNA] Onsdagsaktiviteter hos en småbarnsfamilj.

Här hemma har det varit full fräs under morgonen, vid kl 09:05 dammsög jag och bäddade, Linus kokade barnmat och Skorpan kröp omkring och lekte i vardagsrummet(som numera är hennes lekrum eftersom det är störst yta där). Just för tillfället är det dock väldigt lugnt här hemma, Linus är ute på joggingtur och Skorpan sover, jag surfar och lyssnar på P3 Populär. Dagens lunchdejt har Linus styrt upp med en härlig familj vi träffade på Storken, på föräldrautbildningen. Nämligen David, Daniella och deras lilla charmör Nicolas, ni vet dom som hade den fina namnfesten i somras och som numera tråkigt nog flyttat till Malmö. Men Linus och David gjorde slag i saken och idag ska vi käka lunch! Linus lediga dag avrundar han med lite personalfestgalej ikväll. Det var väl det nu.

Mamma kan vi plocka bort det hära tyget, alltså jag ser lite dåligt?? Så här hittade jag unga fröken efter en tupplur igår.

Det här fotot är min bakgrund på laptopen. Det är från i somras, jag älskar det!

Inga kommentarer: