måndag 25 oktober 2010

[ANNA] Lite bilder från igår och annat.




Gårdagens fika i bilder, Linus och Frida lyckades med konststycket att inte fastna på bild. Men jag kan beskriva dom om det är någon som vill. 

Idag har Skorpan och jag tagit en tur på stan, blev två basplagg till unga damen. Brevbärar-Mia plingade på som vanligt vid lunchdags med en skörd från Tradera. Ett par jeanssnickarbyxor och ett par röda manchestersnickisar i kanonskick från Polarn&Pyret 60:- totalt för båda paren! Nu väntar jag bara på en jättefin "baseball"tröja (15:-) och ett par långkalsonger designade av 10gruppen för Polarn&Pyret helt i nyskick(70:-). Min man är världsbäst(på alla sätt som finns) han 1.) vet vad 10-gruppen är, 2.) förstår att ett par långkalsonger designade av dom är superviktigt haha, 3.) tycker absolut att jag ska köpa dom! Nä nu är det dags att fixa kvällsmat till Skorpan, Linus storhandlade på väg hem från jobbet idag så det finns så där härligt mycket att välja på här hemma!

1 kommentar:

Angelica sa...

ASSNYGGA brallor!
Ser ut som om Skorpan säger "DU SA VADÅÅ?!" på andra bilden! haha Söt hon är då