onsdag 27 oktober 2010

[ANNA] Tog mig levande från Tornby även denna gång.

Nyss hemkommen från en tripp till Ikea. Det shoppades flitigt vill jag lova, kombin var breddfylld på vägen hem(dock svalde den ju TVÅ barnvagnar). Vi hade väldans glada barn på Ikea/Ikano dock började tålamodet tryta i bilen hem. Hela vägen hem i rusningstrafiken(vi stod en kvart vid varje rödljus haha) så skrek våra kära små fåglar i baksätet varannan gång. Nä nu har jag fått mitt tregångeromåret behov av Ikea/Ikano mättat. Från och med måndag blir det ju Tornby var och varannan dag när jag börjar jobba. Men det är ju ICA Maxi och det är heeelt okej jämförelsevis!

Man måste ju älska Ikeas hiss där får det ju plats typ 6 barnvagnar på rad!

Bloggar lite fina presenter som Skorpan fick när hon var typ nyfödd, nu har hon äntligen vuxit i dom! Det är storlek 68(dom var stora i storlekarna) i båda. Hon är ingen jättebebis precis vår lilla dam. Den första bodyn fick vi av Tobbe&Ditte och den andra av faster Ida och farbror Erik.

Inga kommentarer: